Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatelem SPA Chrudim je společnost Grizz.cz s.r.o., Rybitví 294, 533 54 Rybitví IČ 03890058, e-mail: info@spachrudim.cz.cz, tel.: +420 602 496 815 (dále jen „SPA Chrudim“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“):

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených SPA Chrudim a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti SPA Chrudim a jeho zákazníků

2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na internetové adrese (http://www.spachrudim.cz/) a současně na recepci SPA Chrudim.

II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech SPA Chrudim

1. Aktuální nabídka zboží a služeb SPA Chrudim, včetně cen za dané služby a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech SPA Chrudim na adrese: SPA Chrudim, Poděbradova 118, 53701 Chrudim a současně na internetové adrese SPA Chrudim.

2. SPA Chrudim může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.

3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného zboží nebo služby.
Prostřednictvím zákaznické karty lze využít i další formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost, platební kartu, benefitní zaměstnanecké poukazy v papírové či elektronické formě (např. volnočasové poukázky Sodexo a další), a benefitní programy (např. Multisport, Activepasas a další), podmínky využívání těchto benefitů si stanovuje aktuálně a zveřejňuje v prostorách SPA Chrudim a na webových stránkách.
Zákazník je povinen splnit podmínky stanovené SPA Chrudim pro čerpání benefitů (např. zřízení zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu případných storno poplatků, v opačném případě není nákup zboží nebo služeb prostřednictvím benefitů umožněn.

4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické karty, resp. zřízení Zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je možné využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje SPA Chrudim.

III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka

1. Zákazník si zřizuje u SPA Chrudim zákaznický účet. Zákaznický účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře SPA Chrudim. Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online potvrzením aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 300 Kč.

2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou na pokladně centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit není možné učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených SPA Chrudim. Dle výše dobitého kreditu v částce 1000 Kč a vyšší, v částce 3000 Kč a vyšší, v částce 6000 Kč a vyšší
nebo v částce 10000 Kč a vyšší je Zákazník přiřazen do předem definované zákaznické skupiny poskytující slevové benefity na vybrané zboží a služby dle aktuálního ceníku SPA Chrudim.
Přiřazení odpovídající depositní skupiny se řídí vždy dle výše posledního vkladu na účet a zbývající nevyčerpaná částka na zákaznickém účtu je přiřazena do dané slevové skupiny.
Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.

SPA Chrudim zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu Depositu a dále s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti Depositu.

3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12 měsíců, počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je možno prodloužit vložením další finanční částky, min. 300 Kč. Celá zbývající výše Depositu bude přiřazena do slevové skupiny dle výše vkladu.
Zakoupený Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@spachrudim.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném termínu současně s vrácením čipové karty a výmazu účtu.

4. SPA Chrudim dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu členství, tedy časové permanentky, která umožňuje Zákazníkovi využívání služeb SPA Chrudim po určitou časovou hranici za konkrétně vytvořených podmínek (např. roční, půlroční a měsíční permanentka).

SPA Chrudim může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále SPA Chrudim může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost členství nebo se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
SPA Chrudim zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti členství.

5. SPA Chrudim dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb, příp. zboží SPA Chrudim. SPA Chrudim může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod.
Dále SPA Chrudim může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
SPA Chrudim zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti permanentky.

6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@spachrudim.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být platnost permanentky prodloužena.

7. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese www.spachrudim.cz/rezervace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci SPA Chrudim.

IV. Zákaznický identifikátor

1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická karta, která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel této karty a/nebo jakákoli osoba, která má kartu v držení, pokud majitel karty požádá o její převedení do režimu „přenosná“ dle konkrétních podmínek SPA Chrudim pro jednotlivé služby. Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena oproti poplatku 50,- Kč (vč. DPH), nevztahuje-li se na tento poplatek slevový benefit dle výše Depositu. SPA Chrudim má právo požadovat náhradu škody v případě poškození zákaznické karty.

2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazník povinen co nejdříve kontaktovat SPA Chrudim, aby tuto kartu zablokovala. SPA Chrudim neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení zákaznické karty vzniknou.

V. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele

1. SPA Chrudim umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury. Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví SPA Chrudim. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Takto uhrazené prostředky není možné vložit na Deposit Zákazníka.

VI. Rezervace

1. Zákazník si může rezervovat aktivity SPA Chrudim (dále jen „Rezervace“), pokud má u SPA Chrudim zřízen zákaznický účet, na kterém je složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo tuto aktivitu přímo hradí.

2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci SPA Chrudim, a to na základě předložení zákaznické karty a/nebo přes webové rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po provedení ověření identifikace Zákazníka).

3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn před provedením rezervace.

4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.

5. SPA Chrudim stanoví storno poplatky pro jednotlivé služby individuálně.
Pokud Zákazník zruší svou rezervaci:
a. více než 6 hodin před zahájením aktivity, není mu účtován storno poplatek;
b. 6 a méně hodin před zahájením aktivity, bude mu účtován storno poplatek v pevné částce 90 Kč a u aktivit pro seniory 50 Kč. V případě využití uvolněného místa není storno poplatek účtován.

6. Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle SPA Chrudim, osobně na recepci SPA Chrudim či elektronicky přes klientský účet. Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno poplatek účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail info@Spachrudim.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. SPA Chrudim posuzuje oprávněnost žádosti Zákazníka.

VII. Prodej zboží a služeb přes internet

1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu SPA Chrudim jsou považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními podmínkami, a že s obojím souhlasí.

2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na dodání služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky. Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu zpracování“, které je zasíláno SPA Chrudim automaticky na e-mail Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi SPA Chrudim.

3. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce.

4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři, který se automaticky zobrazí na internetové stránce související s koupí konkrétního zboží či s dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka. Místem dodání zboží je adresa SPA Chrudim. Vlastnické právo ke zboží přechází na Zákazníka jeho převzetím od SPA Chrudim po zaplacení kupní ceny včetně daně z přidané hodnoty.

5. Před zasláním objednávky SPA Chrudim je Zákazníku umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.

6. Smlouvy jsou po svém uzavření SPA Chrudim archivovány v elektronické formě a jsou přístupné pouze tomuto SPA Chrudim. Způsob dodání zboží Zakoupené zboží si může Zákazník vyzvednout osobně na recepci SPA Chrudim. V případě, že si objednané zboží Zákazník nepřevezme do šesti dnů od jeho zakoupení, pokud bude zboží připraveno SPA Chrudim k odběru, má SPA Chrudim právo odstoupit od Smlouvy.

Platební podmínky

V internetovém obchodu (e-shopu) SPA Chrudim existují následující volby způsobu platby za kupované zboží nebo služby: Platební kartou
Odstoupení od smlouvy

1. Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednaného zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby Zákazník o svém odstoupení od smlouvy SPA Chrudim informoval, a to formou dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na kontaktní adresu SPA Chrudim, nebo e-mailovou adresu: info@spachrudim.cz nebo jiným vhodným způsobem (osobně ve SPA Chrudim). Odstoupení od smlouvy je možné učinit i v poslední den čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy.

3. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu SPA Chrudim bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní ceny za zboží, vč. DPH. Pro vrácení platby SPA Chrudim použije stejný platební prostředek, který použil Zákazník pro provedení počáteční transakce, pokud Zákazník v odstoupení od smlouvy neuvede jinak. Pro vrácení platby, kterou Zákazník provedl prostřednictvím platební karty, se použije platební prostředek, který Zákazník uvedl v odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou další náklady.

4. Platbu SPA Chrudim Zákazníkovi vrátí po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

5. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí SPA Chrudim zboží úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek opotřebování, pokud možno včetně originálního obalu a ve stavu, v jakém zboží převzal. Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené SPA Chrudim bude nekompletní anebo bude ušpiněno, poškozeno, opotřebováno, částečně spotřebováno či jinak znehodnoceno, vzniká tím Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. SPA Chrudim má v tomto případě nárok na započtení škody vzniklé na zboží oproti hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z titulu odstoupení od smlouvy vrácena.

6. Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto náklady nese Zákazník rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

7. Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní adresu SPA Chrudim nebo předá osobně na recepci centra.

8. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle SPA Chrudim zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

Reklamace

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetového obchodu (e-shopu) SPA Chrudim a právním řádem platným v ČR.

2. Reklamační řád internetového obchodu (e-shopu) SPA Chrudim je nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.

Ostatní ustanovení

1. SPA Chrudim si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředků komunikace na dálku.

2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k okamžiku odeslání objednávky Zákazníkem SPA Chrudim.

3. SPA Chrudim má právo na odstoupení od smlouvy v případě vyprodání či nedostupnosti objednaného zboží. V případě, že předmětné zboží již Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč. DPH vrácena převodem na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno.

4. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v katalogu internetového obchodu (e-shopu) SPA Chrudim.

VIII. Ochrana osobních údajů

1. Při zpracování osobních údajů se SPA Chrudim řídí nejen podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v sekci „Soukromí“ na adrese Spachrudim.cz/rezervace.

IX. Závěrečná ustanovení

1. Tyto Obchodní podmínky SPA Chrudim jsou účinné od 1.11. 2024 a jsou k dispozici na recepci SPA Chrudim a na internetových stránkách SPA Chrudim.
Ladislav Nolde – jednatel